woensdag 25 maart 2015

2488



*

2488 - DE GROOTEIDSWAANZIN DER WAALSE SOCILAISTEN OP ZIJN SMALST
*
.
*
INLEIDING

Echt iets voor homoseksuelen, die soort publieke behaagzucht en het demonstreren wat er in de (broeks)pijp zit!. Op zichzelf is de stad Mons een pokdalige reliek uit het verleden zonder de minste natuurlijke aantrekkingskracht. Maar daar zal nu eens met een flinke draai van het kontke, rap aan gedokterd worden, sè. Ça te plaît?
Nee, helemaal niet! Want er is iets mis met het woord pronkzucht, megalomanie, grootheidswaanzin of zelfs met het verzamelbegrip delirium tremens, want al deze woorden zouden door slechts één enkele plaatsbepaling moeten vervagen worden: Mons !Bergen), stad die overigens zo plat is als een luis. Zelfs de naam is al synoniem van bedrog. En in dat groezelige luizennest is Olio di Jeanetto, altijd poepchiek uitgedost, de koning-harlekijn. Veel problemen heeft die marionet niet; het is toch het geld der Vlamingen, U weet wel, dat volk dat hij grondig minacht, maar wel dagelijks het vel over hun oren haalt.
Kortom: ziedaar de marsgezel der Tjseven, U weet wel, de soort dat zijn eigen achterban bestal, besteelt en altijd zal bestelen via ARCO, de dubbelspiegel der megalomanie.
Luik heeft zijn wereldberoemd maar leeg Guilemin, en ijn futuristisch knooppunt van autostraden even buiten de stad, Scharelroi heeft zijn ‘Métro Léger’ die, moest hij ooit afgewerkt geraken, en daarbij dan ook nog volk trekken ook, op de maat gemaakt is voor een miljoenenstad als Londen of New York (zie Wikipedia): als tweede voorbeeld voor nutteloos weggesmeten fortuinen, uiterst geschikt voor schoolreizen!!!!), en Mons heeft zijn mannetje-vrouwtje koppel panda-beren, waarbij een mens zich afvraagt waarom geen homo-koppel, en streks ook zijn ‘gare’ waarbij de Parijse Place Pigalle met rode en blauwe lichtjes in he niet verzinkt
Alles gekocht en betaald met gestolen geld bij de Vlamingen. Haja, hé, Wallonia, zo arm als Jog, wil als opgetutte bruid getooid met alle mogelijke juwelen ter wereld, indruk maken bij de uithuwelijking aan het Land van Hollande. Langs boven rijk versierd, maar langs onder stinkend als de pest.
En Onkelynx, zonder daarvoor gelyncht te worden, altijd maar dat middenvingertje omhoog steken… Ze kunnen de pot op, die sale Flamins. Neen, niet per direct, zijde zot, maar wel van zodra ze zeer binnenkort zullen leeg geplukt zijn.
En de schaduw-premier? Ha, neen hé, die treftgeen schuld, dat is het werk van de voorgaande regeringen. En nu even niet: eerst volle aandacht dat zijn jeugdige stadsgenoten-jiadisten veilig terug landen. En op  de loonlijsten geraken van t Stad, zodat ze veilig en wel in de onbekendheid kunnen onderduiken. Ondertussen kunnen ze rustig oefenen met bommengordels, chloorgasgranaten en ander Islam-speeltuig.
*

MIDDENSTUK
Onder voorname dankzegging
overgenomen door Digitalia bij
*
De kost van de bouw van het nieuwe treinstation van Bergen (Mons), de stad van ex-burgemeester en huidig gewezen premier Elio Di Rupo, overtreft ruimschoots die van het nieuwe station Tiburtina van Rome. Per passagier wordt zo’n 17.532 euro geïnvesteerd, in Rome is dat amper 2.429 euro. De totale kost van het station - waarvan de bouw in juli is aangevat - is op 150 miljoen euro gebudgetteerd. Bronnen dichtbij het dossier spreken al van 190 miljoen, aldus de krant L’Echo, terwijl het in 2007 nog over 37 miljoen euro ging.

Het gaat om een ontwerp van de Valenciaanse architect Santiago Calatrava, die ook al het ontwerp van het nieuwe station van Luik Guillemins voor zijn rekening nam (kostprijs: 320 miljoen euro; 36.000 passagiers per dag). Het nieuwe station van Mons zou midden 2015 worden ingehuldigd.

Volgens cijfers van de NMBS namen in 2009 dagelijks zo’n 8.500 mensen de trein in het station van Bergen. Ter vergelijking: in november 2011 werd in Rome een nieuw station geopend waarin 170 miljoen euro werd geïnvesteerd. Met dat verschil dat er dagelijks 140.000 passagiers op een strein stappen.
Een ander voorbeeld is het nieuwe station van Renens, nabij het Zwitserse Lausanne. Daar werd 22 miljoen geïnvesteerd in een station dat dagelijks... 20.000 passagiers verwelkomt.

UITLEIDING

Vliegtuigen, net als Grootjeden en Regeringen, vallen. Er wordt wat gespeculeerd over technische oorzaken of menselijke fouten maar overal wordt op voorhand uitgesloten, dat de Islam-terreur daar voor iets zou tussen zitten. Bewijs dat het NIET de Islam-sektegenoten zijn: tot 24 uur na de ramp is er nog altijd geen ekele terreur-groep die de aanslag heeft opgeëist. Het zullen dus wel degelijk de sensoren zijn, die niet werkten wegens bevroren. Die hebben ook dat gat in de cockpit geslagen, dat er anders vanzelf zou moeten gekomen zijn,. Om net als de Coburgse  Staatsschuld, ook vanzelf weer weg te gaan.
En zo zijn we dus terug bij het begin van dit stukje: de Waalse verspilzucht, omdat ook hun sensoren letterlijk vast zitten bovenop hun gezond verstand. “Pourvu que ça dure”, is een mooi maar nutteloos gezegde. Een duikvlucht van 12 naar 2 Km hoogte is op zich niet dodelijk, maar als er bergen in de weg staan, wel. En laat het nu juist in Bergen zijn (Mons) dat Olio di Jeanetto in triepkes uit elkaar zal crashen….. De profundis clamavi ad te Domine….
Heer, geef hem AUB zo rap mogelijk, kwestie van de centen, dus nog vòòr dat station is afgewerkt, de eeuwige rust. Grafschrift: “Ci gît une grosse quette, lami laminette, lami doux”….
*
Op een eeuwig zwijgen en door niemand verder te vertellen……
(‘Get) Digitalia

*
EINDE
*


Geen opmerkingen:

Een reactie posten